Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Místo nedělní siesty odvoz na JIPku – část XX.

Normálně jsem zvyklý na svém blogu kritizovat, ale dnes se jen tak podělím o věci, které se mi staly za posledních pár dní. Pro mě šlo o docela zajímavou zkušenost, tak uvidíme, jestli bude ke čtení i někomu jinému.

Dnešní ráno tedy začíná ukázkově. Zřejmě někdo vytušil, že jsem opravdu dost vytočenej a zkusí, kolik toho ještě dám. Když mě totiž kolem šesté vzbudila sestra, která tvrdila, že mi nese nová antibiotika, měl jsem pocit, že si ze mě dělá hýždě. Jediné tyhle prášky jím večer a díky nic nesmím nic od mléka. Nejsem idiot, abych si tohle nepamatoval. Když jsem tedy otrávenou sestru poslal zpátky, aby zjistila, komu doopravdy prášky nesla, věděl jsem, že určitě ne mě.

Taky že ne, ale místo toho, aby se třeba někdo omluvil, že do vás chtěl nacpat dvě nějaké pilulky navíc, se ještě dozvíte, že by vám to nic neudělalo. To je odpověď na facku, v lepším případě. Všeobecně tu stojí pracovní nasazení zdravotních sester za hovno. Omlouvám se za sprosté slovo, ale jinak to nejde. Tenhle příměr je stoprocentně trefný. Abych si připadal, že někoho obtěžuju, na to jsem zvyklý z pošty, Alberta i jiných zařízení, ale ve špitále jsem to tak moc nečekal. Obzvlášť ve srovnání s personálem na JIPce je to až neuvěřitelné. Chápu, že peněz ve zdravotnictví není moc a na rozdíl od doktorů sestry nedostaly přidáno, ale trocha slušnosti a ochoty přece nestojí tolik sil a námahy.

Ono se totiž taky může stát, že jedno ráno už vůbec nebudu mít náladu na jejich neustálé pořvávání na chodbě, protože nejsou schopny k sobě udělat o tři kroky víc. A když tady začnu řvát já, asi se bude dost lidí divit, protože zatím se snažím tvářit jako ten nenápadný vzadu, který pokud možno ani nic nechce, aby neobtěžoval. Kalich mé trpělivosti se ale začíná plnit měrou vrchovatou a ve spojení s mojí už několik dní debilní náladou se klidně může stát, že si někdo o víkendu užije můj hysterický výlev. Nepřijde mi normální, aby kolegovi z pokoje od pondělka říkali, že musí na rentgen a celé to další a další dny pokračovalo jen tím, že se zeptali, jestli už na tom rtg byl. „Asi sotva, ty krávo, když ho tam musíš odvést ty,“ měl jsem každý den na jazyku. Protože jsem ale slušně vychovaný, komentář jsem si odpustil. Hlavně asi proto, že jsem nechtěl nikomu tykat a vy krávo, mi nepřijde dostatečně úderné.

Suma sumárum, když zhodnotím dnešní den, jsem v silném záklonu někoho strašně poslat do … Vrcholem všeho byla moje luxusní večeře jednoho krajíce chleba s 10 g másla, protože kupodivu žervé se dělá z mléka, což si nikdo z přítomných dam neuvědomuje, nebo spíš je jim to vřele u zadku. Mně už to ale jedno být přestává a nikdo se na mě v nadcházejícím víkendu nemůže zlobit, že zřejmě už nepůjdu pro sprosté slovo daleko. A v jednom mám jasno. Déle než do pondělí mě v tomhle domě hrůzy nikdo neudrží a to, i kdybych měl na začátku příštího týdne podepsat revers.

Pokračování v nedohlednu a kdyžtak ve verzi čitelné po 22 hodině

Autor: Vilém Besser | sobota 6.8.2011 11:46 | karma článku: 15,64 | přečteno: 1783x
  • Další články autora

Vilém Besser

Hledá se frajer roku. Odhodlá se někdo odmítnout vyznamenání od Zemana?

Odsouzeníhodné chování prezidenta čeká na ráznou reakci. Zatímco někteří zákonodárci nemají odvahu bojkotovat udílení státních vyznamenáních a hovoří o nutné oslavě 28.října, onen „frajer“ se může najít mezi plánovanými oceněnými.

24.10.2016 v 13:40 | Karma: 26,24 | Přečteno: 812x | Politika

Vilém Besser

Vzít si vyznamenání od Zemana je doživotní ostuda

Prezident republiky bude 28.října, stejně jako každý rok, vyznamenávat. Letos se však celá ceremonie ponese v duchu pohrdání Miloše Zemana lidmi, kteří něco dokázali a řády by si zasloužili, a naproti tomu adorování kamarádů.

22.10.2016 v 18:25 | Karma: 34,01 | Přečteno: 1264x | Politika

Vilém Besser

Zeman začal obírat veřejnoprávní média o peníze

Kritika prezidenta Miloše Zemana směřovaná na adresu veřejnoprávních médií přinesla první ovoce. I když tak trochu nechtěné. Hlava státu by si podle svých slov klidně dokázala představit, aby Česká televize byla zbavena koncesionářských poplatků. Vzhledem k tomu, že stejnou dotaci dostává i Český rozhlas, mělo by jeho doporučení padnout i na něj.

28.3.2015 v 20:03 | Karma: 14,60 | Přečteno: 535x | Ostatní

Vilém Besser

Moravec si dělal legraci z Babiše, nebude muset před Radu ČT?

Mimořádně lehkovážně se v nedělních Otázkách pustil do Andreje Babiše moderátor pořadu Václav Moravec. V době, kdy ministrův Agrofert podává Radě ČT stížnost na Českou televizi, je Moravcovo vtipkování na adresu elektronické evidence tržeb, kterou Babiš prosazuje, odvážné.

24.3.2015 v 12:33 | Karma: 20,36 | Přečteno: 1088x | Ostatní

Vilém Besser

Zelená karta není opakem červené, zemanovci

Prezident Zeman dostal v sobotu, den před jeho dvouletým výročím v úřadu, dárek od svých podporovatelů. Přišli mu na Hrad vyjádřit svou věrnost a nezapomněli ani na zelené karty. Tam ale šlápli trochu vedle. Myšlenka opačné karty, kterou prezidentovi průběžně vystavují jeho odpůrci totiž tak úplně není k věci.

8.3.2015 v 14:30 | Karma: 23,35 | Přečteno: 934x | Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Trumpova potenciální viceprezidentka zastřelila fenu. Byla nevychovaná, napsala

27. dubna 2024  21:46

Guvernérka Jižní Dakoty Kristi Noemová, kterou by si exprezident a předpokládaný republikánský...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14,  aktualizováno  20:33

Sledujeme online Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...

  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1885x
Člověk s názorem, který se ne každému a vždycky musí líbit. Redaktor webu Svobodné fórum.

Seznam rubrik